maanantai 28. tammikuuta 2013

Böö

Mulle tapahtuu aina niin hirveästi kaikkea, en edes ehdi tänne tulla kirjoittelemaan! No viime viikonloppu piti olla iha rauhallisisssa tunnelmissa.. meninki kaverille bileisiin, tunsin muutama ihmisen sieltä, no kotii lähdön aikaan huomasin et takin taskusta puuttuupi puhelin. (varastettu) No tässä olen siis lauantai illasta ollut ilman telefoonii, onneks nyt just äskö sain nokian 2004 vuosimallii oleva puhelime ku sain haetuks uude simkorti vaa. Kyllä sitä huomaa kuinak ei pysty mitään sopimaan ilman puhelinta. Siis kaverit, äiti, yms. Onneks oli arvoton puhelin se mikä varastettii, muute ois vituttanu.
No salil kävin tos tammikuu alust aik ahkeraa, ny tullu viikon tauko ku oon ollu tosi laiskal päällä, lenkil silti kaveri on saanut ruoskittuu senkin edestä  ja on kyl tultu hikoiltuu ja muutaman kerran kuoltu lenkkipolun vartee ku keuhkot ei ainna myöde, mut kait se kuntoki joskus kohoo, lopettais ton tupakan polto ihmisten aikaan. Mitäs muuta.. koulu rullaa samaa tahtii ku enne... No kaverit on nykyää iha pers reikii ei niil viitti enääe es soitel. HÄHÄ no ei no ei no ei, sanoin vaa kiusal ku tiiän et muutama untuvikko tätäkin saattaa jossain vaiheessa lukea. :----D Mut eip mulla muuta, kerroinko jo et olin viikko takasi Helsingis käymäs? No kuitenkin, siellä kaverin luona. En tykkää helsinbgist :( tooomanypeoplethere.


 Peräti vuodelta 2010 muutama kesäkuva? Eks mä olinki hehkee, nyt vaan enää ruma ja vanha ja iha rupsahtanut, näkisittpä vain nykyisestä minästä kuvan. Siksi lisään näita vanhoja. :DDDDDDDDDD




7 kommenttia:

  1. Voi, sie oot hirmu pikkusen ja siron näkönen näissä kuvissa! :) Ihanan kesäisiä kuvia.^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, tiedän, pitäs saad vähä lihaa luitte pääl :DD Mutta juu niin ne o, piristää ton loskan keskel :D

      Poista
  2. ei näy?o.O kyllä se mulla ainaki tossa on. iha eka helmikuu kirjotus

    VastaaPoista
  3. Oi oi mikä seksikäs nainen olet! Ihan täydellinen. Punaset hiukset, muhkeet huulet ja kauniit silmät :)

    www.sussu-bow.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis ja persoonallisen näköinen c:

    http://soapbubblee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ootpa nätti!
    tosi kiva blogi ja hienoja kuvia!
    ::)

    http://ihmehiipparijonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista